Antalya Psikolog Ofisi – Lara Psikiyatri

• drsuatcan@gmail.com

Dr. Suat CAN

Psikiyatrist Uzm.

Dr. Suat CAN 1973 Konya Seydişehir doğumludur. İlk ve orta öğrenimini Seydişehir'de tamamlamış lise eğitimi için 1987'de Malatya Fen lisesine gitmiştir.1990 yılında yatılı olarak okuduğu Malatya Fen lisesinden mezun olmuştur . Aynı yıl İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesinde (Çapa Tıp Fakültesi) Tıp eğitimine başlamıştır. 1996 yılında Tıp fakültesinden mezun olmuştur.

Aynı yıl tayin edildiği Erzurum Hınıs Devlet Hastanesinde yaklaşık 1(bir) yıl görev yaptıktan sonra 1997 yılı Aralık ayında Bakırköy Ruh ve Sinir hastalıkları hastanesinde ruh sağlığı ve hastalıkları (psikiyatri) eğitimine başlamıştır. “Alkol bağımlılarında Erektil Disfonksiyon” konulu tezini tamamlayarak 2002 yılı Eylül ayında Psikiyatri uzmanı olmuştur. Eğitim sürecinde alkol ve madde bağımlıları tedavisi ve psikanalitik psikoterapi konularıyla özel olarak ilgilenmiştir. 2002-2003 yılları arasında Ankara Etimesgut Hava hastanesinde Psikiyatri uzmanı olarak askerlik görevini yapmıştır. 2003 yılında mecburi hizmet görevi olarak tayin edildiği Muş Devlet hastanesinde yaklaşık 9 ay görev yapmış ve psikiyatri hastalarının açık ve kapalı servis olarak yatarak tedavi görebilecekleri psikiyatri servisini Muş devlet hastanesine kazandırmıştır.

2004 yılında devlet görevinden ayrıldıktan sonra Elazığ'da ki Türkiye'nin ilk psikiyatri dal merkezi sıfatına sahip Özel Nöroloji ve Psikiyatri merkezinde (Nöromed) yaklaşık 3(üç) yıl görev yapmıştır. 2007 yılı Temmuz ayında Antalya'ya gelerek Akdeniz bölgesinin ilk psikiyatri dal merkezini Antalya Psikiyatri Merkezi ismiyle kurmuş ve yaklaşık 3(üç) yıl Psikiyatri Uzmanı olarak kurum içinde görev yapmıştır.

Kurmuş olduğu dal merkezinin Özel Terapi Tıp Merkezi ismiyle Tıp merkezi statüsüne dönüştürdükten sonra kurum içi görevinden ayrılmış ve Antalya'da serbest uzman hekim statüsüyle çalışmaya devam etmiştir. Temmuz 2012 yılında Lara Psikiyatri ,Psikoterapi ve Danışmanlık kurumunu kurarak meslek hayatına devam etmektedir. Kurumumuz kurucularından olan Dr. Suat CAN halen kurumumuzda Psikiyatrist ve Psikoterapist sıfatlarıyla görev yapmaktadır. Aras CAN ve Ilgaz CAN isimlerinde 2001 yılı doğumlu ikiz oğulları vardır.

EĞİTİMLERİ-ÇALIŞMA VE İLGİ ALANLARI:

• İstanbul Psikanaliz derneğinden 1 yıl süreyle Psikanalitik Psikoterapi Eğitimi
  • CETAD Cinsel İşlev Bozuklukları 1. ve 2. Modül Eğitimi
  • Türkiye Psikiyatri Derneği(TPD) Bilişsel Davranışcı Psikoterapi alanında düzenlemiş olduğu 2 yıl süreli Psikoterapist Eğitici Eğitimi
  • Travmatik yaşantıların Psikoterapisti için EMDR Eğitimi
  • Doç.Dr.Ali Babaoğlu'ndan 1(bir) yıl süreli Katatimik Görüntü Yaşantısı (İmgesel Görüntü Yaşantısı) Eğitimi

ÜYESİ OLDUĞU DERNEKLER;

• TPD (Türkiye Psikiyatri Derneği) Antalya şubesi
  • Bilişsel Davnışçı Psikoterapiler Derneği
  • TTB (Türk Tabibler Birliği) Antalya şubesi

EĞİTİMLERİ-ÇALIŞMA VE İLGİ ALANLARI

– İstanbul Psikanaliz derneğinden 1 yıl süreyle Psikanalitik Psikoterapi Eğitimi – CETAD Cinsel İşlev Bozuklukları 1. ve 2. Modül Eğitimi – Türkiye Psikiyatri Derneği(TPD) Bilişsel Davranışcı Psikoterapi alanında düzenlemiş olduğu 2 yıl süreli Psikoterapist Eğitici Eğitimi – Travmatik yaşantıların Psikoterapisti için EMDR Eğitimi – Doç.Dr.Ali Babaoğlu’ndan 1(bir) yıl süreli Katatimik Görüntü Yaşantısı (İmgesel Görüntü Yaşantısı) Eğitimi ÜYESİ OLDUĞU DERNEKLER;

1990

Malatya Fen Lisesi Mezuniyet

1996

İstanbul (Çapa) Tıp Fakültesi Mezuniyet

1997

Erzurum Hınıs Devlet Hastanesi

1997

Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi

Ruh Sağlığı ve Hastalıkları (psikiyatri) Eğitimi
2002

Psikiyatri Uzmanlığı

“Alkol bağımlılarında Erektil Disfonksiyon” konulu tezini tamamlayarak Psikiyatri uzmanı olmuştur.
2002

Ankara Etimesgut Hava Hastanesi

2003

Muş Devlet Hastanesi

2003 yılında mecburi hizmet görevi olarak tayin edildiği Muş Devlet hastanesinde yaklaşık 9 ay görev yapmıştır.
2004

Türkiye’nin İlk Psikiyatri Dal Merkezi Açılışı

Türkiye’nin ilk psikiyatri dal merkezi sıfatına sahip Özel Nöroloji ve Psikiyatri merkezinde (Nöromed) yaklaşık 3(üç) yıl görev yapmıştır.
2007

Akdeniz Bölgesinin İlk Psikiyatri Dal Merkezi Açılışı

2007 yılı Temmuz ayında Antalya’ya gelerek Akdeniz bölgesinin ilk psikiyatri dal merkezini Antalya Psikiyatri Merkezi ismiyle kurmuş ve yaklaşık 3(üç) yıl Psikiyatri Uzmanı olarak kurum içinde görev yapmıştır.
2012

Lara Psikiyatri