Kadromuz

team images

Uzm. Dr. Suat Can

Psikiyatrist

Suat CAN 1973 Konya Seydişehir doğumludur. İlk ve orta öğrenimini Seydişehir'de tamamlamış, lise eğitimi için 1987'de Malatya Fen lisesine gitmiştir. 1990 yılında yatılı olarak okuduğu Malatya Fen lisesinden mezun olmuştur. Aynı yıl İstanbul Üniversitesi, İstanbul Tıp Fakültesinde (Çapa Tıp Fakültesi) Tıp eğitimine başlamıştır. 1996 yılında İstanbul Tıp Fakültesinden mezun olmuştur.

1996 yılı Eylül ayında tayin edildiği Erzurum Hınıs Devlet Hastanesinde yaklaşık 1(bir) yıl görev yaptıktan sonra 1997 yılında Bakırköy Ruh ve Sinir hastalıkları hastanesinde ruh sağlığı ve hastalıkları (psikiyatri) uzmanlığı eğitimine başlamıştır. "Alkol bağımlılarında Erektil Disfonksiyon" konulu tezini tamamlayarak 2002 yılı Eylül ayında Psikiyatri uzmanı olmuştur. Eğitim sürecinde alkol ve madde bağımlıları tedavisi ve psikanalitik psikoterapi konularıyla özel olarak ilgilenmiştir. 2002-2003 yılları arasında Ankara Etimesgut Hava Hastanesinde Psikiyatri uzmanı olarak askerlik görevini yapmıştır. 2003 yılında mecburi hizmet görevi olarak tayin edildiği Muş Devlet hastanesinde yaklaşık 9 ay görev yapmış ve psikiyatri hastalarının açık ve kapalı servis olarak yatarak tedavi görebilecekleri psikiyatri servisini Muş devlet hastanesine kazandırmıştır.

2004 yılında devlet görevinden ayrıldıktan sonra Elazığ'da Türkiye'nin ilk psikiyatri dal merkezi sıfatına sahip Özel Nöroloji ve Psikiyatri merkezinde (Nöromed) yaklaşık 3(üç) yıl görev yapmıştır. 2007 yılı Temmuz ayında Antalya'ya gelerek Akdeniz bölgesinin ilk psikiyatri dal merkezini “Antalya Psikiyatri Merkezi” ismiyle kurmuş ve yaklaşık 3(üç) yıl Psikiyatri Uzmanı olarak kurum içinde görev yapmıştır.

Kurmuş olduğu dal merkezini “Özel Terapi Tıp Merkezi” ismiyle Tıp merkezi statüsüne dönüştürdükten sonra kurum içi görevinden ayrılmış ve Antalya'da serbest uzman hekim statüsüyle çalışmaya devam etmiştir. Temmuz 2012 yılında Lara Psikiyatri, Psikoterapi ve Danışmanlık kurumunu kurarak meslek hayatına devam etmektedir. Türkiye Psikiyatri Derneği’nin Bilişsel Davranışçı Psikoterapiler alanında eğitici ihtiyacının karşılanması amacıyla düzenlemiş olduğu Ocak 2011 ile Nisan 2014 tarihleri arasındaki eğitime katılan ve bu eğitimi tamamlayan Psikiyatri Uzmanı Dr. Suat CAN psikoterapist sıfatının yanında halen Türkiye Psikiyatri derneğinin bilişsel Davranışçı Psikoterapiler alanında Akdeniz Bölge eğiticisi olarak da görev yapmaktadır. Kurumumuz kurucularından olan Dr. Suat CAN’ın Aras CAN ve Ilgaz CAN isimlerinde 2001 yılı doğumlu ikiz oğulları vardır.

E-Posta Adresi: [email protected]

EĞİTİMLERİ-ÇALIŞMA VE İLGİ ALANLARI

• İstanbul Psikanaliz derneğinden 1 yıl süreyle Psikanalitik Psikoterapi Eğitimi

• CETAD Cinsel İşlev Bozuklukları 1. ve 2. Modül Eğitimi